Haberler » Giindem Haberleri > Bugiin Gazetesi'nin haberi yalan cikt!! Q

Giris Tarihi: 12.10.2015 @ 17:04  Son Giincelleme: 12.10.2015 @ 17:26

Bugiin Gazetesi'nin haberi yalan cikti!

Bakin kac
kisi iptal etmis

FETO

MEDYASININ
DIGITURK
YALANI!

woea | coverer D v © 8 =

FETO’ye yakinhg ile bilinen 7 TV kanalinin Digiturk'ten c¢ikarilmasinin yankilan siiriiyor.
Dogan ve FETO medyasinin baslattigi kara propaganda sonuc vermedi. Bugiin
Gazetesi'nin “168 bin kisi aboneligini iptal ettirdi” haberi yalan cikti. Digiturk’ten alinan
bilgilere gére, FETO'ye yakin TV kanallarinin Digiturk’ten atildiktan sonra 2400 kisi
Digitiirk aboneligini iptal ettirdi.

Gulen orglttne yakinligi ile bilinen 7 TV kanali Tivibu'dan sonra Digiturk'ten de atilmasinin yankilari

suaruyor.
FETO MEDYASININ DiGITURK'TEN CIKARILMASINA EN BUYUK TEPKi DOGAN'DAN GELDI

Digiturk yénetiminin aldig bir kararla FETO'ye yakinhi@i ile bilinen 7 TV kanalinin platformdan
¢ikarilmasina en blyuk tepki Dogan medyasindan gelmisti. Dogan medyasinin neredeyse tamami
Digiturk'li protesto ederek aboneliklerini iptal ettirdiklerini yazarken, Ertugrul Ozkék ve Ahmet Hakan

kdselerinin neredeyse tamamini bu konuya ayirarak FETO medyasina destek verdi.


https://www.sabah.com.tr/
javascript:;
https://www.sabah.com.tr/
https://sabah.com.tr/turkiye-kupasi
https://www.facebook.com/sabahspor/
https://twitter.com/sabahspor1
https://www.sabah.com.tr/?utm_source=detaykapatbtn&utm_medium=detaykapatbtn&utm_campaign=detaykapatbtn
https://www.sabah.com.tr/
https://www.sabah.com.tr/gundem
https://news.google.com/publications/CAAqBwgKMJrG0wEwi_U1?hl=tr&gl=TR&ceid=TR%253Atr
javascript:void(0);
javascript:void(0);
javascript:void(0);
javascript:;
javascript:;
https://www.sabah.com.tr/haberleri/feto
https://www.sabah.com.tr?utm_source=anasayfa_w&utm_medium=anasayfa_w&utm_campaign=anasayfa_w
javascript:void(0);
https://www.sabah.com.tr/spor-haberleri
https://www.sabah.com.tr/ekonomi
https://www.sabah.com.tr/sigorta
https://www.sabah.com.tr/finans
https://www.sabah.com.tr/apara
https://www.sabah.com.tr/tarim
javascript:void(0)
javascript:void(0)
javascript:void(0)
javascript:void(0)
https://www.sabah.com.tr/yazarlar
https://www.sabah.com.tr/turkiye-kupasi
https://www.sabah.com.tr/video/canli-yayin/ahaber
https://www.sabah.com.tr/apara/canli-yayin
https://www.sabah.com.tr/video/canli-yayin/aspor
https://www.sabah.com.tr/video/canli-yayin/atv
https://www.sabah.com.tr/video/canli-yayin/a2tv
https://www.sabah.com.tr/video/canli-yayin/vavtv
javascript:void(0);
javascript:void(0)
https://www.facebook.com/Sabah
https://twitter.com/sabah
https://www.instagram.com/sabah
https://flipboard.com/@sabahcomtr
https://www.youtube.com/c/Sabah
https://www.sabah.com.tr/rss-bilgi

FETO TV'LERI iKi PLATFORMDAN KALDIRILDI

AVEA'DA DA AYNI KARA PROPAGANDAYI YAPMISLARDI

Avea'nin bir tanitim toplantisini sabote eden Cihan muhabirinin etkinlikten ¢ikarilmasindan sonra

FETO medyasi Avea hakkinda kara propaganda baslatmisti. Kara propagandanin hemen ardindan

yapilan aciklamada Avea'nin bir yildir FETO medyasina reklam vermedigi, bu yiizden karalama

kampanyasi baslatildigi ortaya cikmisti. FETO medyasinda baslatilan "Avea aboneliginizi bitirin"

talimati 6rgutte yanki bulmamis, aboneligini iptal ettiren kisi sayisi birkag yiz kisi ile sinirli kalmisti
GOZLER TURKSAT'A CEVRILDI

SADECE 2400 KiSi DiGITURK ABONELiGiNi BiTiRDI!

FETO ve Dogan Medyasi'nin birlikte baglattigi "Digiturk
aboneligini birakin” kampanyasina, érglte yakinligi ile
bilinen Bugln Gazetesi kara propaganda ile destek verdi. "168
bin kisi Digiturk aboneligini birakti” mansetini atan Bugun
Gazetesi'nin yalani kisa strede ortaya cikti. Digiturk'ten alinan
bilgilere gére FETO'ye yakin TV kanallarinin Digiturk'ten
¢ikarilmasindan bugiine kadar sadece 2400 kisi Digiturk
aboneligini birakti.

FETO VE DOGAN'IN KARA PROPAGANDASI iTiBAR GORMEDI

Avea'da oldugu gibi Digiturk'e yénelik kara propagandada birlikte hareket eden Dogan ve FETO
medyasinin kampanyasina halk itibar etmedi. Halk tGzerinde hicbir itibari kalmayan bu iki medya
grubunun baslattigi bitirme kampanyasi sadece 2400 kisi ile sinirli kaldi.

Sabah.com.tr


https://www.sabah.com.tr/gundem/2015/10/12/fetonun-kanallari-iki-platformdan-daha-kaldirildi
https://www.sabah.com.tr/haberleri/feto
https://www.sabah.com.tr/ekonomi/2015/10/10/gozler-turksata-cevrildi
https://www.sabah.com.tr/veri-politikasi
https://www.sabah.com.tr/ilan/anasayfa

	Bugün Gazetesi'nin haberi yalan çıktı!
	FETÖ’ye yakınlığı ile bilinen 7 TV kanalının Digiturk’ten çıkarılmasının yankıları sürüyor. Doğan ve FETÖ medyasının başlattığı kara propaganda sonuç vermedi. Bugün Gazetesi’nin "168 bin kişi aboneliğini iptal ettirdi” haberi yalan çıktı. Digiturk’ten alınan bilgilere göre, FETÖ’ye yakın TV kanallarının Digiturk’ten atıldıktan sonra 2400 kişi Digitürk aboneliğini iptal ettirdi.


